Thursday 12 November 2015

ADVERTISEMENT

RUANGAN PERKONGSIAN MAKLUMAT PERNIAGAAN 
Shin Bersatu Holdings Sdn Bhd menawarkan kepada seluruh perniaga untuk bersama-sama berkongsi maklumat yang penting bagi memberi peluang kepada Shin Bersatu memasarkan produk dan informasi perniagaan untuk dikongsi bersama dan sekaligus memberi peningkatan kadar pendapatan melalui kerjasama yang dijalankan.

Oleh yang demikian, Shin Bersatu dengan penuh yakin akan membantu kepada mana-mana perniaga tanpa mengambil kira jenis perniagaan, bangsa, agama dan kedududkan perniagaa, apa yang lebih penting membantu setidak tidaknya dapat menyampaikan informasi perniagaan anda kepada orang ramai, dapat membantu meningkatkan jualan dan membantu meningkatkan kadar keutungan.

Untuk memulakan kerjasama ini, ada sedikit syarat dan beberapa langkah yang perlu disediakan oleh perniaga untuk memudahkan pengurusan oleh pihak kami.

Kami akan memastikan kerjasama ini berjalan lancar tanpa sebarang masalah, produk dan perkhidmatan yang anda ingin pasarkan, ingin meningkatkan jualan dan mahukan perkhidmatan anda diketahui dengan lebih mudah oleh prospektif dan orang ramai.

Anda perlu akui, setiap pelanggan yang kami bekalkan kepada anda dan berjaya membuat belian atau menjadi pelanggan anda, maka bayaran servis perkhidmatan kami hanya 5% dari harga jualan atau caj perkhimatan anda kepada pelanggan.

Langkah-langkah Memulakan Kerjasama Ini:

Langkah Pertama:
Sila SMS/ Whatsapp Nama dan alamat Email anda kepada: shinbersatu@gmail.com. Sebaik menerima nama dan email anda, kami akan emailakan surat akur janji bayar sebagai tanda persetujuan anda melanggan perkhidmatan kami.

Langkah Kedua:
Anda kembalikan surat akur janji bayar berserta maklumat perniagaan atau produk mana yang anda perlu pasarkan atau jenis Perkhidmatan anda untuk mendapat pelanggan
  • Emailkan Gambar Produk atau Perkhidmatan bagi seberapa yang boleh
  • Emailkan Pengenalan Produk atau Perkhidmatan
  • Emailkan Kelebihan Produk atau Pekhidmatan
  • Emailkan Kesan dan Kebaikan Produk atau Perkhidmatan
  • Emailkan Testimoni Pelanggan
  • Emailkan Ramuan Produk
  • Emailkan Bagaimana Cara Belian Atau Cara Perkhidmatan
  • Emailkan Harga Produk atau Caj Perkhidmatan
  • Emailkan Cara Penghantaran Produk Dan Kos Penghantaran
Langkah Ketiga:
Kami akan memasukan produk atau servis perkhidmatan anda dalam kadar segera. Anda boleh melihat produk atau perkhidmatan anda dipaparkan di mana-mana rangkaian kami.

Emailkan Perkara Langkah Kedua kepada: shinbersatu@gmail.com, Call/Whasapp 0129060394 kami untuk mempercepatkan tindakan selanjutnya...

Berikut adalah senarai iklan seperti di bawah: